Friday, January 4, 2013

Rumah Amal Peribadi Mulia

Posted by erinnaza at 1/04/2013 04:11:00 PM

1-1-2013

1-1-2013, ibu n ayah mulakan dengan menziarahi anak2 yatim di Rumah Amal Peribadi Mulia. Dengan dada sebak.. air mata seakan nak tumpah, ibu meluahkan rasa syukur yang tak terhingga sbb di gerakkan hati utk ke sana.. SubhanaAllah.. 



"Alhamdulillah..syukur atas peluang dan ruang yg berikan oleh-Nya. Chapter 1, 2013 dimulakan dgn sekelumit perkongsian dengan anak yg tidak beribu / berbapa / kedua2nya sekali.

Melihat anak2 cerdik,redha dgn perjalanan kehidupan yg telah ditentukan tuhan, dengan serba kedhaifan.. kekurangan TIDAK BOLEH dijadikan penghalang utk terus bertahan. 

Syukur pada yg Esa.. tak terucap dengan kata2.. anak2 EO makanan dihidang elok, dah jemu, ditukar menu.. susu sejuk ditukar baru. Tapi mereka.. makanan di catu. Air manis mungkin minum di sudu.. air susu, jauh dari muka pintu.. Selipar disarung x kira size.. bukan mslh yg harus difikir.. x beribu n berayah utk air mata dititis.

Marilah sama2 hulurkan bantuan. Takdir mereka, tidak ada ibu n ayah.. tiada yg dpt mendengar suara hati mereka.. nak tolong, tak dpt byk, sikit.. jadi lah!"


0 comments:

 

ilebiu Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea