Tuesday, June 26, 2012

Dalam hati kami ada Cinta!

Posted by erinnaza at 6/26/2012 10:28:00 AM
Rasa syukur atas segala anugerah.. tak terucap dengan kata2.. ibu syukur walau ibu tau, apa yang ibu n ayah ada utk dikongsi dengan The Bugs, tidak la seberapa.. makanan biasa2.. pakaian pun biasa2 je.. in fact all in the things in life are just for an ordinary life.. but.. indeed.. syukur ya Allah, atas segala-galanya..

Malu rasa, ade ketika ibu membanding dengan yang di atas.. n ibu juga menjeling dengan yang di bawah.. mmg patut untuk rs malu, sbb ada ketika ibu seakan terlupa yg semua ini, hanya sementara.. ibu asyik berkira usaha yang telah di kerah.. asyik berkira jalan berliku n berduri yang telah di tarah, tapi terlupa.. semua ini hanyalah anugerah dari yang Esa.. ibu lupa, ibu boleh hilang semua ini dengan sekelip mata.. ampuni aku ya Allah... berikan aku hidayah Mu.. didiklah aku dengan sifat Latiff mu.. amin ya Rabb..

Perasaan takut atas kehilangan.. kadang2 mmbuatkan ibu longlai.. membuat kan ibu tak berdaya.. walau utk kehilangan sesaat senyuman ayah n The Bugs ibu akui, ibu tak kan pernah bersedia.. tapi, bile berfikir dengan logik akal, menimbang segala kewarasan iman.. ibu pasrah. oleh itu, ibu sgt2 perlukan kekuatan emosi dan fizikal, untuk memastikan apa yang ada ini, membahagiakan... 'Tuhan, tolongla kami... berikan kami kehidupan yang terbaik.. Berikan ruang waktu untuk memperbaiki diri.. Berikan kami kesempatan utk saling kasih mengasihi antara kami..

 seronok di rumah, kan?? dengan kawan2...:D


 haih.gatalnyer gusi ni, ibu... banyak gigi nak tumbuh, nih..
 ok.. nak breakfast dulu.. any call yang masuk, K.I.V.. :P
 dengan penuh gaya, kakak.... makan sampai habis,tau..

 ibu mkn comot.. time ni makan ketam.. ayah gelak.. n saje nak mengabadikan kecomotan ibu tuh..

t
this is another half of me.. seriously.. without him.. me is incomplete.. ilebiu

Nota: Doa ibu.. kehidupan ini juga yang ibu bawa sampai ke syurga.. Doa ibu,.. ayah pun menyimpan azam yang sama.. Doa ibu.. anak2 ibu, sentiasa rasa cukup dengan ape yang ada... 

0 comments:

 

ilebiu Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea